Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizaci veřejného sektoru – Bc. Markéta Ondráčková, DiS.
Bc. Markéta Ondráčková, DiS.
Bakalářská práce
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizaci veřejného sektoru
Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je měření spokojenosti občanů s veřejnými službami poskytovanými Okresní správou sociálního zabezpečení v Jihlavě jako součást řízení kvality v organizaci veřejného sektoru. První teoretická část prezentuje výchozí teoretické poznatky týkající se veřejných služeb, systémů řízení jejich kvality a spokojenosti zákazníků/klientů. V druhé praktické části jsou prezentovány výsledky …víceAbstract:
The topic of my work is a measuring citizen’s satisfaction with public services given from the social security office in Jihlava as a part of leading quality in an public sector organisation. The first theoretical part of my work is focused on theoretical knowledge concerns public services, systems leading their quality and customer’s/client’s satisfaction. The second practical part presents results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ydio7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRÁČKOVÁ, Markéta. \textit{Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizaci veřejného sektoru}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/270cd8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti
Lenka Němečková -
Analýza spokojenosti zákazníka (občana) u vybraných služeb veřejného sektoru
Jan Zbořil -
Měření spokojenosti klientů očního oddělení
Aleš Amler -
Měření spokojenosti lázeňských klientů
Adéla Jamborová -
Assessment of quality of life and public services in Bučovice
Kateřina Machálková -
Kvalita veřejných služeb v České republice – segment sociálních služeb
Klára Dohnálková -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Veřejné služby, veřejný sektor
Martin FEKETE