Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu kávy v České republice – Jakub JECH
Jakub JECH
Bakalářská práce
Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu kávy v České republice
Impact of selected factors on consumer´s decision about purchasing coffee in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjištění hlavních faktorů, které ovlivňují rozhodování spotřebitele při nákupu kávy v České republice, přičemž práce je zaměřena na studenty Univerzity Jana Evangelisty Purkyně. Byly zjišťovány faktory ovlivňující rozhodování spotřebitele při nákupu kávy a při jakých příležitostech nejčastěji kávu konzumuje. Data byla sbírána pomocí dotazníkového šetření a dotazování …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify the main factors that influence consumer decision making when buying coffee in the Czech Republic. The thesis is focused on students of Jan Evangelista Purkyne University. The factors influencing the consumer's decision to buy coffee and on which occasions they consume coffee most often were investigated. The data was collected by means of a questionnaire
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vojtěch Kotrba, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JECH, Jakub. \textit{Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu kávy v České republice}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/270rn0/.
Jak správně citovat práci
JECH, Jakub. Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu kávy v České republice. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová