Matěj Buďárek
Diplomová práce
Event marketing management
Event Marketing Management
Anotace:
Diplomová práce na téma „Event marketing management“ se zabývá výzkumem efektivnosti komunikace mezi jednotlivými odděleními, které vytváří portfolio eventů vybrané poradenské společnosti. Předmětem výzkumu je event management a to, zdali jsou vybrané eventy organizovány v souladu s marketingovou strategií společnosti. V práci jsou zohledněny dva pohledy na události, tj. manažerský a marketingový, …víceAbstract:
Diploma thesis on the topic of ‘Event Marketing Management’ is focused on the research of communication efficiency between three groups of stakeholders from one consulting company creating an event portfolio. The research subject is event management and its comparison with event marketing within the company’s marketing strategy. Two approaches are examined in this thesis, marketing and managerial approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81345
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81345
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv chování prodejce na efektivnost prodeje
Tereza Šmolíková -
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
Terezie Šárková -
Efektivnost interní komunikace v organizaci
Anna Suetina -
Posouzení vlivu informačních a komunikačních technologií na ekonomickou efektivnost hospodářských subjektů v lesním hospodářství
Petr Hukal -
Problematika integrované efektivnosti rekultivace území postižených těžbou v příměstské zóně města Mostu
Anna Švestková -
Efektivnost komunikačních prostředků ve firmě
Jan Šídlo -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný