Vnímání privátních potravinových značek zákazníky na českém trhu – Bc. Tereza Bukovičová
Bc. Tereza Bukovičová
Master's thesis
Vnímání privátních potravinových značek zákazníky na českém trhu
Perception of the food private labels in the Czech Republic
Anotácia:
Tato práce se věnuje tématu vnímání privátních potravinových značek na českém trhu.Hlavním cílem práce je zjistit, jak čeští spotřebitelé vnímají privátní potravinové značky. Kolik lidí značky kupuje, jaké faktory rozhodují o nákupu výrobků pod touto značkou. Určit, ve kterých obchodních řetězcích zákazníci značky kupují. Dílčími cíli práce je zjistit …viacAbstract:
This thesis deals with the topic of perception of private food labels on the Czech market.The main aim of the work is to find out how Czech consumers perceive private food labels. How many people are buying that labels, what are the main reasons for buying these brands. The other aim is to determinate in which retail stores people are buying them. The partial aim of the thesis is to find out the spontaneous …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUKOVIČOVÁ, Tereza. \textit{Vnímání privátních potravinových značek zákazníky na českém trhu}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/27ca6y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing cílený na děti
Barbora Balážová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova
Názov
Vložil
Vložené
Práva