BcA. Ellen Velíšková

Diplomová práce

Barokní taneční formy z pohledu hráče na klávesové nástroje

Baroque Dance Forms from a Keyboard's Player Perspective
Anotace:
Anotace Diplomová práce „Barokní taneční formy z pohledu hráče na klávesové nástroje“ pojednává o stěžejních hudebně − tanečních formách, které byly užívané a oblíbené v době baroka mezi lety 1650 − 1750. Práce se věnuje šestnácti stěžejním tancům, které jsou za sebou abecedně řazeny do jednotlivých kapitol. U každého tance je rozepsán historický původ a vývoj formy, choreografie a užití, hudební aspekty …více
Abstract:
Annotation The thesis “Baroque Dance Forms from a Keyboard´s Player Perspective” deals with principal music dance forms which were common and popular in the Baroque Era from 1650 to 1750. The thesis examines sixteen major types of dance listed in alphabetical order and discussed in separate chapters. Analysis of each type of dance is focused on historical origin and evolution of the form, musical aspects …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. Barbara Maria Willi, Ph.D.
  • Oponent: MgA. Ilona Růčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/ffapi/

Janáčkova akademie múzických umění v Brně

Hudební fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hra na cembalo