Mystery shopping – projekt pro konkrétní firmu – Bc. Monika Kolárovská
Bc. Monika Kolárovská
Master's thesis
Mystery shopping – projekt pro konkrétní firmu
Mystery Shopping – Project for specific Corporation
Abstract:
Předmětem diplomové práce je výzkumnou metodou formou skrytého pozorování, tzv. Mystery Shoppingem, vzájemně porovnat dva paralelní distribuční kanály pro prodej zájezdů cestovní kanceláře FIRO-tour, a.s. s cílem zjistit případné rozdíly v kvalitě poskytovaných služeb zákazníkům. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska pro následující – praktickou - část práce, zejména se jedná o …moreAbstract:
The object of this thesis is to compare two parallel sales distributional channels of travel agency FIRO-tour by the research method of hidden secret observation – Mystery Shopping - to take aim at finding out the potential differences between the quality of services provided to the customers. The first part of this thesis compiles theoretical starting points for the following - practical - part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mvxrj/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Jana Prošková, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Gabriela Šírová -
Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Import Volkswagen Group s.r.o.
Dagmar Šafránková -
Marketingový mix prodejce energií
Jana Kuncová