Metody měření a hodnocení reputace podniků – Bc. Pavlína Macková
Bc. Pavlína Macková
Master's thesis
Metody měření a hodnocení reputace podniků
Methods of measuring and evaluating the reputation of businesses
Abstract:
Diplomová práce je orientována na problematiku měření a hodnocení reputace podniků se zaměřením na chemický průmysl. V teoretické části práce je nejprve prezentována rešerše odborné literatury definující pojem reputace podniku a specifikující její význam. Dále jsou přestaveny různé metody měření a hodnocení reputace podniků, a to na bázi národních i celosvětových reputačních žebříčků, měřítek osobnosti …moreAbstract:
This diploma thesis is oriented towards the issue of measuring and evaluating the reputation of companies with a focus on the chemical industry. In the theoretical part of the work, a search of professional literature defining the concept of company reputation and specifying its meaning is first presented. Furthermore, various methods of measuring and evaluating the reputation of businesses are reconstructed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Macková, Pavlína. Metody měření a hodnocení reputace podniků. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / field:
Economy and Management of Chemical Industry Enterprises / Economy and Management of Chemical Industry Enterprises
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
David Randák -
Osobnost manažera a leadera u firmy zabývající se finančním poradenstvím
Kristýna Medlíková -
Srovnání firem Michelin, s. c. a. a Baťa, a. s. a jejich vlivu na rozvoj měst, kde působily - do roku 1945
Miroslava MIKULOVÁ -
Osobnost prodejce a zákazníka
Radek Chvosta -
Finanční analýza vybraného podniku chemického průmyslu
Ondřej Zapletal -
Dopady Průmyslu 4.0 v personální práci v chemickém podniku
Pavel Pavlíček -
Minimalizace finančních ztrát způsobených haváriemi elektromotorů v podniku chemického průmyslu
Martin Faltus -
Finanční analýza podniku v chemickém průmyslu
Michal Kozub