Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s. – Pavla AMBROŽOVÁ
Pavla AMBROŽOVÁ
Master's thesis
Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s.
Analysis of marketing mix of a MADETA a. s. company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy MADETA a. s. V teoretické části jsem popisovala cílovou skupinu, segmentaci trhu a teorii marketingového mixu a jeho jednotlivé nástroje, ke kterým patří produkt, cena, distribuce a propagace. V praktické části jsem zjišťovala, jak je marketingový mix využíván v praxi. Dospěla jsem k závěru, že firma využívá vcelku dobře marketingový …moreAbstract:
This thesis is about analysis of marketing mix of a MADETA a. s. company. In the theoretical part I described a market group, a segmentation of the market and the marketing mix and its tools, which include a product, a price, a place and a promotion. In the practical part I explored how is the marketing mix used in practice. I came to a conclusion, that the company uses marketing mix quite well.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AMBROŽOVÁ, Pavla. \textit{Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/27qzlr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
AMBROŽOVÁ, Pavla. Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s.. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Dundáčková -
Návrh marketingového mixu společnosti MADETA, a.s.
Dana Řádová -
Analýza marketingového mixu podniku Madeta a.s.
Iveta Fuková -
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Madeta a.s.
Michaela Hadačová -
Analýza marketingového mixu firmy AlfaZ
Pavla AMBROŽOVÁ -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Finanční analýza společností Bonatrans Group a.s. a Viadrus a.s.
Libor Kellner -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková