Maksim Poptcov

Master's thesis

Market Entry Strategy for Selected Company

Strategie vstupu na trh pro vybranou společnost
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vyvinout marketingovou strategii pro vstup kavárny na jeden z evropských trhů. Předmětem studie je kavárna Double B, která již funguje v jiných zemích.Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část představuje znalosti o světovém kávové trhu, služby na rozvíjejících se trzích a omezení společností z tohoto typu trhů.V praktické části autor provedl srovnávací …more
Abstract:
The objective of this thesis is to develop a marketing strategy for the coffee shop to enter one of the European markets. The object of study is the Double B coffee house, which is already operating in other countries. The thesis consists of two parts, which are theoretical and practical. The theoretical part describes the knowledge associated with the coffee market in the world, services in emerging …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2020
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Matěj Vokáč

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79756