Maksim Poptcov
Master's thesis
Market Entry Strategy for Selected Company
Strategie vstupu na trh pro vybranou společnost
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vyvinout marketingovou strategii pro vstup kavárny na jeden z evropských trhů. Předmětem studie je kavárna Double B, která již funguje v jiných zemích.Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část představuje znalosti o světovém kávové trhu, služby na rozvíjejících se trzích a omezení společností z tohoto typu trhů.V praktické části autor provedl srovnávací …moreAbstract:
The objective of this thesis is to develop a marketing strategy for the coffee shop to enter one of the European markets. The object of study is the Double B coffee house, which is already operating in other countries. The thesis consists of two parts, which are theoretical and practical. The theoretical part describes the knowledge associated with the coffee market in the world, services in emerging …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79756
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Matěj Vokáč
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79756
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
Jan Volhejn -
A Business Plan for a Hair Studio
Markéta Komárková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva