Market Entry Strategy for Selected Company – Maksim Poptcov
Maksim Poptcov
Diplomová práce
Market Entry Strategy for Selected Company
Strategie vstupu na trh pro vybranou společnost
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vyvinout marketingovou strategii pro vstup kavárny na jeden z evropských trhů. Předmětem studie je kavárna Double B, která již funguje v jiných zemích.Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část představuje znalosti o světovém kávové trhu, služby na rozvíjejících se trzích a omezení společností z tohoto typu trhů.V praktické části autor provedl srovnávací …víceAbstract:
The objective of this thesis is to develop a marketing strategy for the coffee shop to enter one of the European markets. The object of study is the Double B coffee house, which is already operating in other countries. The thesis consists of two parts, which are theoretical and practical. The theoretical part describes the knowledge associated with the coffee market in the world, services in emerging …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79756
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79756
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
Jan Volhejn -
A Business Plan for a Hair Studio
Markéta Komárková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva