Digital Communication Strategy for Tassimo Brand – Alena Farková
Alena Farková
Diplomová práce
Digital Communication Strategy for Tassimo Brand
Strategie digitální komunikace značky Tassimo
Anotace:
Diplomová prace studuje studuje téma online kommunikace v České Republice a zkoumá online komunikaci značky Tassimo. Teoretická část je zaměřena na online kommunikaci a studii různých komunikačních kanalů. V jedné sekci je pozornost soustředěna zejména na výhody jednotlivých komunikačních kanalů a možnosti vyhodnocení effectivity komunikace přes různé komunikační kanály. V další sekci této časti je …víceAbstract:
Costumer communication uses different methods for interacting with the customers and sharing the brand message with them ranging from mass advertising, such as television commercials and print, to personal selling in the stores. Thanks to the significant technological improvements at the turn of the millennium new ways of communication became available, especially thanks to the introduction of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62263
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Renata Houzarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62263
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza společnosti Mondelez Czech Republic, s.r.o.
Petr Skalný -
Finanční analýza společnosti Mondelez Czech Republic s. r. o
Soňa Stojebová -
Strategická a finačná analýza firmy Mondelez Czech Republic s. r. o.
Dominika Gerberyová -
Finančná analýza firmy Mondelez Czech Republic s.r.o.
Dominika Kopčáková -
Psychologické a výběrové testy v rámci Assessment centra společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o.
Petra Bayerová -
Online marketing communication of leadership development company
Markéta Langášová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová