Mediální obraz symfonického orchestru v lokálním deníku – Tomáš CIBOR
Tomáš CIBOR
Bachelor's thesis
Mediální obraz symfonického orchestru v lokálním deníku
Media image of the symphony orchestra in a local journal
Anotácia:
Obsahem bakalářské práce je popis postupu při získávání přehledu o způsobu propagace hudebně-kulturního života v tištěných médiích, a to včetně jeho praktického zpracování. Konkrétně se závěrečná práce zabývá mediálním obrazem symfonických orchestrů a jich zastupujících institucí v seriózním tištěném regionálním deníku z portfolia vydavatelství VLTAVA-LABE-PRESS za rok 2015. Výsledku práce je dosaženo …viacAbstract:
The bachelor thesis contains the description of getting the overview of the way of advertising musical-cultural events in press media, including its processing in practice, Concretely, the thesis deals with the media image of orchestras and its representing institutions published by serious press from VLTAVA-LABE-PRESS portfolio in 2015. The results are achieved by media analysis of the available relevant …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Ivana Ašenbrenerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CIBOR, Tomáš. Mediální obraz symfonického orchestru v lokálním deníku. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Popularization of Music and Organization of Music Life
Práce na příbuzné téma
-
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Julie Hrabánková -
Investment appeal evaluation of a public company by a retail investor: a case study of LVMH stock
Stepan Nikolaev -
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Vlasta Borůvková Buková -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti
Jan Diehel -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová