Perception of the Hard Rock Brand by Czech University Students – Ivan Polák
Ivan Polák
Diplomová práce
Perception of the Hard Rock Brand by Czech University Students
Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty
Anotace:
Cílem této práce je zmonitorovat vnímání značky Hard Rock Cafe mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Hard Rock Cafe Praha je kombinací restaurace, baru a rockového klubu a je provozovaný mezinárodní společností Hard Rock International. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat možnosti růstu počtu místních zákazníků. Zkoumaný segment je podskupina budoucích potenciálních zákazníků. Práce prezentuje …víceAbstract:
The goal of this thesis is to understand perception of the Hard Rock brand in the Czech Republic among university students. Hard Rock Cafe Prague is a combination of a restaurant, bar, and rock club operated by the hospitality corporation Hard Rock International. The studied segment can be seen as a group of potential customers in long term, and this research should identify opportunities for growth …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28663
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2011
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Václav Vítek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28663
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Zixuan Wang -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
Karmela Yelemessova