Ivan Polák

Diplomová práce

Perception of the Hard Rock Brand by Czech University Students

Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty
Anotace:
Cílem této práce je zmonitorovat vnímání značky Hard Rock Cafe mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Hard Rock Cafe Praha je kombinací restaurace, baru a rockového klubu a je provozovaný mezinárodní společností Hard Rock International. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat možnosti růstu počtu místních zákazníků. Zkoumaný segment je podskupina budoucích potenciálních zákazníků. Práce prezentuje …více
Abstract:
The goal of this thesis is to understand perception of the Hard Rock brand in the Czech Republic among university students. Hard Rock Cafe Prague is a combination of a restaurant, bar, and rock club operated by the hospitality corporation Hard Rock International. The studied segment can be seen as a group of potential customers in long term, and this research should identify opportunities for growth …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2011
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Václav Vítek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28663