Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh – Arina Dremlyukh
Arina Dremlyukh
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh
Marketing strategy of the company when entering a foreign market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingový strategický záměr a marketingový mix při vstupu podniku na zahraniční trh. Pro analýzu je vybrána ruská gastronomická společnost, která se chystá otevřít pobočku v České republice. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části metodou literární rešerše a na základě odborných literárních pramenů jsou shrnuty základní informace …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to propose a marketing strategic plan and a marketing mix when entering a foreign market. A Russian gastronomic company that is about to open a branch in the Czech Republic is selected for analysis. The work is divided into two parts: theoretical and practical. In the first part, using the method of literary research based on professional literary sources, basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Petr Kunc, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jiří Nový -
Foreign direct investment as a tool for foreign market penetration
Ielyzaveta Suldina -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Vanesa Sněhotová
Název
Vložil
Vloženo
Práva