L´utilisation de différentes stratégies de marketing sur Internet – Bc. Regina KEFEROVÁ
Bc. Regina KEFEROVÁ
Master's thesis
L´utilisation de différentes stratégies de marketing sur Internet
Using Of Different Marketing Methods On The Internet
Abstract:
This thesis discusses various marketing strategies that are used nowadays on the internet. The aim of this work is to show how theses marketing strategies are applied and how their use varies according to the needs of the online store or individual's own website.Abstract:
Tato magisterská diplomová práce pojednává o rozličných marketingových strategiích, které jsou používány v dnešní době na internetu. Cílem této práce je ukázat, jak mohou být tyto marketingové strategie použity a jak se jejich použití liší na základě potřeby vlastníka internetového obchodu, nebo vlastního webové stránky.
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Zverejniť od: 5. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEFEROVÁ, Regina. L´utilisation de différentes stratégies de marketing sur Internet. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Práce na příbuzné téma
-
Kyberkriminalita, kyberšikana a zaměření na konkrétní cílové skupiny
Ivana Stachová -
Sledování změn životních podmínek, jež umožňují překonat bariéry sociální inkluze u zvolené cílové skupiny
Kristýna Drápalová -
Rozšíření cílové skupiny environmentálně zaměřené firmy Vaše Dedra s.r.o. skrze komunikaci CSR
Sandra Runkasová -
Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a dětí na českém trhu
Květa Olšanová -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ
Lukáš Vybíral -
Komunikační plán hotelu Adamantino, a. s. zaměřený na vybrané cílové skupiny
Lenka Grmanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva