Marketingová strategie ubytovacího zařízení – Vendula Kobrová
Vendula Kobrová
Bakalářská práce
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Marketing strategy of the accommodation facility
Anotace:
Hlavním předmětem této bakalářské práce "Marketingová strategie ubytovacího zařízení" je analýza současné situace hotelu Clarion Grandhotel Zlatý Lev. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým vymezením pojmů souvisejících s marketingovou strategií a druhá část se soustředí konkrétně na problematiku marketingové strategie v hotelu Clarion Grandhotel Zlatý Lev. Pro …víceAbstract:
The main subject of this bachelor thesis "Marketing strategy of accommodation facility" is analysis of current situation of hotel Clarion Grandhotel Zlatý Lev. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical definition of terms related to marketing strategy and the second part focuses on the marketing strategy in the Clarion Grandhotel Zlatý Lev. For the overall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kobrová, Vendula. Marketingová strategie ubytovacího zařízení. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelné podnikání v hotelnictví
Veronika Bočková -
Identifikace cílové skupiny klubu HC Lev Praha a návrh vhodné komunikační strategie
Vít Fiala -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Tereza BERÁNKOVÁ -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení TurnKey
Zdeněk Tretiak -
Návrh marketingové strategie pro ubytovací služby "Apartmány Smrkový vrch"
Markéta Minářová -
Marketingová strategie Ubytování Pod hradem
Hana Stehlíková -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Jana SLÁDKOVÁ -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Jana SLÁDKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva