Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma – Markéta FILOVÁ
Markéta FILOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
The analysis of using tools of product placement, sponzoring and advertisement of company Tescoma
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat využívání product placementu, sponzoringu a reklamy ve firmě Tescoma. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Hlavním úkolem teoretické části je seznámení s marketingovou komunikací. Velký důraz je pak kladen na pojem product placement, na jeho formy, historii a právní úpravu. Dalším pilířem teoretické části je poté sponzoring, jeho …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the use of product placement, sponsorship and advertisement of company Tescoma.. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The main aim of the theoretical part is to introduce marketing communication. The stress is then put on the term product placement, on it´s types, history and legislation. Another pillar of the theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILOVÁ, Markéta. \textit{Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/28rc4z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FILOVÁ, Markéta. Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová