Pracovní příležitosti a pracovní podmínky v call centru – Liudmyla Stakhariuk
Liudmyla Stakhariuk
Master's thesis
Pracovní příležitosti a pracovní podmínky v call centru
Working opportunities and working conditions in call centre
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice pracovních příležitostí a pracovních podmínek v britských call centrech lokalizovaných v zemích třetího světa (rozumí se v rozvojových státech a zemích bývalého Sovětského svazu). Cílem diplomové práce je analyzovat existující pracovní příležitosti a pracovní podmínky a uplatňované zásady a postupy řízení lidských zdrojů a marketingu v call centru britské mezinárodní …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of job and working conditions in British call centers located in the third world countries (understood in developing countries and countries of the former Soviet Union). The aim of this thesis is to analyze the existing job opportunities and working conditions and the applied principles and practices of human resource management and marketing in the call center of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34729
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2013
- Supervisor: Martin Šikýř
- Reader: Otakar Němec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34729
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analysis of Human Resource Management according to international cultural differences
Monika Prokešová -
Virtual Reality and Its Use in Human Resource Management
Aneta Sklenská -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Application of agile in project management of marketing projects in pharmaceutical business
Tatiana Savenkova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová