Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků – Lucie Podškubková
Lucie Podškubková
Bakalářská práce
Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků
The assessment of service quality in B2B market from the perspective of Fibertex Nonwovens, a. s. and its customers
Anotace:
V práci je provedena cílená rešerše zaměřená na současné pojetí a klasifikaci služeb poskytovaných zákazníkům zejména na B2B trhu, na vymezení a definování kvality služeb, ukazatele úrovně kvality služeb a na způsoby jejího hodnocení zákazníky pomocí nástrojů SERVQUAL, SERVPERF a INDSERV. V praktické části jsou nejprve uvedeny výsledky analýzy obdržených hodnocení odběratelů Fibertex Nonwovens, a. …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with targeted research that is focused on current concept and classification of customer services mainly in B2B market, as well as on the interpretation and definition of service quality, indicators of service quality level and on manners of its assessment by customers with assistance of instruments SERVQUAL, SERVPERF and INDSERV. In the practical part there are firstly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vladimíra Vlčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PODŠKUBKOVÁ, Lucie. \textit{Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/28z4mp/.
Jak správně citovat práci
Podškubková, Lucie. Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Služby poskytované zákazníkům v obchodě
Veronika MICHNOVÁ -
Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu
Jan Suchý -
Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti
David MALIŠ -
Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům
Světlana Břízová -
Poskytované služby Hotelu LaRosa
Veronika Mikulová -
Zhodnocení současného stavu a návrh konkrétních doporučení pro zkvalitnění úrovně poskytovaných služeb zákazníkům dm
Eva Žalská -
Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti
Aneta HRUBÁ -
Služby jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky na B2B trhu chemického průmyslu
Barbora Balcarová