Bc. Monika HÁLOVÁ
Bakalářská práce
Víceúrovňový marketing
Multi-level marketing
Anotace:
Práce je zaměřena na obor, který i v dnešní moderní době patří k nejméně pochopeným a nejvíce pomlouvaným. Cílem práce je zjistit fungování víceúrovňového marketingu v praxi, nalézt výhody a nevýhody systému práce, objasnit to jak vybudovat stabilní organizaci a nastínit budoucí vývoj. Při zpracování jsem vycházela z vlastního dotazníkového šetření a z vlastních praktických zkušeností. Dospěla jsem …víceAbstract:
The project is focused on a business branch that is misunderstood and nowadays the most slander. The aim of this project is to find out how multilevel marketing works in practice, investigate strengths and weaknesses of work procedures, clarify how to build a stable organization and outline future development. For the research I used questioners and my own experiences. In my opinion, multilevel marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁLOVÁ, Monika. Víceúrovňový marketing. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing in various cultural and social settings
Valeriya Andrushchak