Bc. Monika HÁLOVÁ

Bakalářská práce

Víceúrovňový marketing

Multi-level marketing
Anotace:
Práce je zaměřena na obor, který i v dnešní moderní době patří k nejméně pochopeným a nejvíce pomlouvaným. Cílem práce je zjistit fungování víceúrovňového marketingu v praxi, nalézt výhody a nevýhody systému práce, objasnit to jak vybudovat stabilní organizaci a nastínit budoucí vývoj. Při zpracování jsem vycházela z vlastního dotazníkového šetření a z vlastních praktických zkušeností. Dospěla jsem …více
Abstract:
The project is focused on a business branch that is misunderstood and nowadays the most slander. The aim of this project is to find out how multilevel marketing works in practice, investigate strengths and weaknesses of work procedures, clarify how to build a stable organization and outline future development. For the research I used questioners and my own experiences. In my opinion, multilevel marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Štěpánka Ryšánková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HÁLOVÁ, Monika. Víceúrovňový marketing. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management