Vliv sociálních sítí na tvorbu a recepci umění na české scéně – Bc. Aneta Synková
Bc. Aneta Synková
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na tvorbu a recepci umění na české scéně
The influence of social networks on the creation and perception of art on the Czech scene
Anotace:
Bakalářská práce „Vliv sociálních sítí na tvorbu a recepci umění na české scéně“ zkoumá, jak sociální sítě působí na umění, především z hlediska jeho marketingové propagace na sociálních sítích a jejich vliv na tvorbu a vnímání umění v České republice. Sociální sítě jsou fenoménem současné doby a zástupci umělecké tvorby začínají chápat jejich využití a přínos. Cílem práce je pochopení činnosti umělců …víceAbstract:
Bachelor’s thesis “The influence of social media on creative content and perception of art in the Czech arena” analyzes influence of social media on art, especially from the point of view of social media advertising and resulting influence on creative content and perception of art in the Czech Republic. Nowadays, social media are phenomenon and creators are starting to understand their usage and benefit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zt3qe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Filip Johánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Persuasion and manipulation on social media: a comparison of strategies
Nikola KRENŽELÁK -
Marketingová komunikace muzea China-Art na sociálních sítích
David Gaier -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Využití audiovizuální tvorby v propagaci symfonických orchestrů
Vojtěch Kába -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková