Nicole Princlová

Diplomová práce

Komunitní rádio jako značka

Community radio as a brand
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá teorií komunitních médií a věnuje se problematice komunitních rozhlasových stanic, jejichž hlavní složkou vysílání je hudba. Nahlíží na teorii gatekeepingu, popisuje hudební dramaturgii a postup stanic při sestavování programového schéma. Dále sleduje, jak spolu souvisí programové schéma, hudební složka a komunitní princip fungování stanic a jaká je návaznost na budování …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the issue of community radio stations which are aiming at music as their main content of broadcasting. Looking into the theory of community media, in general, it approaches the theory of gatekeeping, describes the approaches to programming practices and developing a brand. The outcome of this thesis derives from the findings of research of community stations in London …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Kristýna Koreis

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76334