Mgr. Petr Sýkora
Master's thesis
Srovnávací reklama v USA
Comparative Advertising in USA
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou srovnávací reklamy ve Spojených státech amerických, mapuje vývoj právní úpravy, přibližuje jednotlivé úrovně regulace (samoregulace, státní a federální regulace) a na příkladu několika soudních sporů demonstruje postoj amerického práva k problematice srovnávací reklamy. Následně se zabývá evropskou úpravou, nejprve ukazuje jaká byla úprava v některých zemích …viacAbstract:
Thesis is focused on comparative advertising in the United States, describes the development of legislation, different levels of regulation (selfregulation, state and federal regulations) and on the example of several lawsuits demonstrates the approach of American law on the issue of comparative advertising. After that it describes regulation of comparative advertising in the European Union and in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ha36q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedúci: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / odbor:
Law and Legal Science / Law
Práce na příbuzné téma
-
Trademark infringement and secondary liability for counterfeit goods with the special focus on the fashion trade in online market places
Ekaterina KAPUSTINA -
Klamavá reklama a její etické aspekty
Jiři Valeš -
Reklama - právní úprava a samoregulace v ČR a SR
Alena Bláhová -
Reklama na potraviny a její právní aspekty
Zdeněk Makovec