Mgr. Petr Sýkora

Master's thesis

Srovnávací reklama v USA

Comparative Advertising in USA
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou srovnávací reklamy ve Spojených státech amerických, mapuje vývoj právní úpravy, přibližuje jednotlivé úrovně regulace (samoregulace, státní a federální regulace) a na příkladu několika soudních sporů demonstruje postoj amerického práva k problematice srovnávací reklamy. Následně se zabývá evropskou úpravou, nejprve ukazuje jaká byla úprava v některých zemích …viac
Abstract:
Thesis is focused on comparative advertising in the United States, describes the development of legislation, different levels of regulation (selfregulation, state and federal regulations) and on the example of several lawsuits demonstrates the approach of American law on the issue of comparative advertising. After that it describes regulation of comparative advertising in the European Union and in …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
  • Vedúci: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masaryk University

Faculty of Law

Master programme / odbor:
Law and Legal Science / Law