Analýza a optimalizace věrnostního programu skupiny Gastro Group – Bc. Martina Horáčková
Bc. Martina Horáčková
Bakalářská práce
Analýza a optimalizace věrnostního programu skupiny Gastro Group
Analysis and Optimalisation of Gastro Group’s Loyalty Program
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma věrnostních programů. V teoretické části se zabývá problematikou podpory prodeje, věrnostním marketingem a hodnotou zákazníka. Aplikační část je zaměřena na konkrétní věrnostní program skupiny Gastro Group. Pro představení skupiny Gastro Group a jejího věrnostního programu, slouží následná SWOT analýza, z jejíchž východisek tato práce nastiňuje koncepci možného …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on loyalty programs. The theoretical part deals with the issue of sales promotion, loyalty marketing and customer value. The practical part is focused on a specific loyalty program of company Gastro Group. After the introduction of Gastro Group, to analyze its loyalty program through SWOT analysis is the best way. From parts of the SWOT analysis is made the improvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uie3f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková