Analýza a optimalizace věrnostního programu skupiny Gastro Group – Bc. Martina Horáčková
Bc. Martina Horáčková
Bachelor's thesis
Analýza a optimalizace věrnostního programu skupiny Gastro Group
Analysis and Optimalisation of Gastro Group’s Loyalty Program
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma věrnostních programů. V teoretické části se zabývá problematikou podpory prodeje, věrnostním marketingem a hodnotou zákazníka. Aplikační část je zaměřena na konkrétní věrnostní program skupiny Gastro Group. Pro představení skupiny Gastro Group a jejího věrnostního programu, slouží následná SWOT analýza, z jejíchž východisek tato práce nastiňuje koncepci možného …moreAbstract:
This bachelor's thesis is focused on loyalty programs. The theoretical part deals with the issue of sales promotion, loyalty marketing and customer value. The practical part is focused on a specific loyalty program of company Gastro Group. After the introduction of Gastro Group, to analyze its loyalty program through SWOT analysis is the best way. From parts of the SWOT analysis is made the improvement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uie3f/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková