Adam Němeček
Bakalářská práce
Using podcasts to promote brands
Používání podcastů k propagaci značek
Anotace:
Tato disertační práce si klade za cíl prozkoumat účinnost podcastingu jako marketingového nástroje pro cílení na osoby ve věku 18–24 let a 25–35 let. Výzkumná otázka se zaměřuje na to, jak lze podcasting účinně využít a jaké strategie lze implementovat k zvýšení efektivity. K tomuto účelu byla použita kvantitativní online dotazníková metoda k získání dat od 90 náhodných respondentů. Pro analýzu dat …víceAbstract:
This thesis aims to explore the effectiveness of podcasting as a marketing platform to target individuals aged 18–24 and 25–35. The research question focuses on how podcasting can be effectively utilised, and what strategies can be implemented to increase efficiency. A quantitative online questionnaire was used to collect data from 90 random respondents. Descriptive statistics were used to analyse …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89274
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Radek Čajka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Martina Polková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous