Adam Němeček

Bakalářská práce

Using podcasts to promote brands

Používání podcastů k propagaci značek
Anotace:
Tato disertační práce si klade za cíl prozkoumat účinnost podcastingu jako marketingového nástroje pro cílení na osoby ve věku 18–24 let a 25–35 let. Výzkumná otázka se zaměřuje na to, jak lze podcasting účinně využít a jaké strategie lze implementovat k zvýšení efektivity. K tomuto účelu byla použita kvantitativní online dotazníková metoda k získání dat od 90 náhodných respondentů. Pro analýzu dat …více
Abstract:
This thesis aims to explore the effectiveness of podcasting as a marketing platform to target individuals aged 18–24 and 25–35. The research question focuses on how podcasting can be effectively utilised, and what strategies can be implemented to increase efficiency. A quantitative online questionnaire was used to collect data from 90 random respondents. Descriptive statistics were used to analyse …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Radek Čajka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89274

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
International Business

Práce na příbuzné téma