A proposal of introducing Yarsagumba (Ophio-cordyceps sinensis) in the market of Brno, Czech Republic – Pramila Khulal
Pramila Khulal
Diplomová práce
A proposal of introducing Yarsagumba (Ophio-cordyceps sinensis) in the market of Brno, Czech Republic
A Proposal of Introducing Yarsagumba (Ophiocordyceps sinensis) in the Market of Brno, Czech Republic.
Abstract:
The diploma thesis proposes the introduction of a completely new herbal product called Yarsagumba in the market of Brno, Czech Republic for the first time. The first part of the thesis deals with theoretical extraction covering the following related is-sues: integrated marketing communication, consumer behavior, market segmentation. The second part applies the proposed marketing research methodology …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá zavedením zcela nového přírodního produktu (Housenice čínské) na český trh Brno. V první části diplomové práce je teoretická rešerše na témata, které se objevují v další části práce: integrované marketingové komunikace, chování spotřebitelů, rozdělení trhu. V druhé části je aplikovaná metoda marketingového výzkumu v praxi, analýza shromážděných dat a získání výsledků a jejich …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KHULAL, Pramila. \textit{A proposal of introducing Yarsagumba (Ophio-cordyceps sinensis) in the market of Brno, Czech Republic}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/29y6bj/.
Jak správně citovat práci
Khulal, Pramila. A proposal of introducing Yarsagumba (Ophio-cordyceps sinensis) in the market of Brno, Czech Republic. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Strategie nových forem propagace pitné vody (na příkladu "Čerstvá kohoutková")
Kateřina Niklová -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda