Informace, dezinformace a jejich role v budování důvěry – Bc. Veronika JÁNSKÁ
Bc. Veronika JÁNSKÁ
Master's thesis
Informace, dezinformace a jejich role v budování důvěry
Information and misinformation and their role in building trust
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá dezinformacemi a jejich rolí v budování důvěry. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části autorka popisuje základní pojmy z oblasti informací, dezinformací a důvěry. Vlastní výzkum je poté rozdělen do několika částí. Nejdříve autorka popisuje metodiku, jaké metody budou vybrány, jaký jej cíl výzkum a poté již samotné výsledky a souhrnné …moreAbstract:
This Diploma thesis deals with Misinformation and its roles in building trust. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, the author describes the basic concepts of information, misinformation and trust. The research itself is then divided into several parts. First, the author describes the methodology, what methods will be selected, what her target research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JÁNSKÁ, Veronika. Informace, dezinformace a jejich role v budování důvěry. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší