Informace, dezinformace a jejich role v budování důvěry – Bc. Veronika JÁNSKÁ
Bc. Veronika JÁNSKÁ
Master's thesis
Informace, dezinformace a jejich role v budování důvěry
Information and misinformation and their role in building trust
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá dezinformacemi a jejich rolí v budování důvěry. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části autorka popisuje základní pojmy z oblasti informací, dezinformací a důvěry. Vlastní výzkum je poté rozdělen do několika částí. Nejdříve autorka popisuje metodiku, jaké metody budou vybrány, jaký jej cíl výzkum a poté již samotné výsledky a souhrnné …viacAbstract:
This Diploma thesis deals with Misinformation and its roles in building trust. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, the author describes the basic concepts of information, misinformation and trust. The research itself is then divided into several parts. First, the author describes the methodology, what methods will be selected, what her target research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JÁNSKÁ, Veronika. Informace, dezinformace a jejich role v budování důvěry. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší