Bc. Filip Mruzek

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie firmy

The design of the company's marketing strategy
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh nové optimalizované marketingové strategie pro společnost H.O.L.Z. Lust. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska potřebná k návrhu strategie. Praktická část představuje charakteristiku vybrané firmy, dále se zaměřuje na analýzu současných firemních aktivit a současného stavu firmy. Na základě získaných …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose a new optimized marketing strategy for the H.O.L.Z. Lust company. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the theoretical starting points needed for strategy design. The practical part presents the characteristics of the selected company, it also focuses on the analysis of current company activities and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/l3cbt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vít Mrázek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing