Návrh marketingové strategie firmy – Bc. Filip Mruzek
Bc. Filip Mruzek
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy
The design of the company's marketing strategy
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je návrh nové optimalizované marketingové strategie pro společnost H.O.L.Z. Lust. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska potřebná k návrhu strategie. Praktická část představuje charakteristiku vybrané firmy, dále se zaměřuje na analýzu současných firemních aktivit a současného stavu firmy. Na základě získaných …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose a new optimized marketing strategy for the H.O.L.Z. Lust company. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the theoretical starting points needed for strategy design. The practical part presents the characteristics of the selected company, it also focuses on the analysis of current company activities and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/l3cbt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vít Mrázek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková