Žák mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením - komparace vzdělávání ve školách zřízených dle § 16 školského zákona a školách inkluzivních – Andrea PISINGEROVÁ
Andrea PISINGEROVÁ
Bachelor's thesis
Žák mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením - komparace vzdělávání ve školách zřízených dle § 16 školského zákona a školách inkluzivních
An elementary school aged student with mild intellectual disability - a comparison of education in inclusive schools and those established according to paragraph 16
Anotácia:
Bakalářská práce zpracovává téma Žák mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením - komparace vzdělávání ve školách zřízených dle § 16 školského zákona a školách inkluzivních. Cílem výzkumu je porovnání vzdělávání u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole zřízené podle § 16 odstavce 9 školského zákona a na běžné (inkluzivní) základní škole. Dílčím cílem je zjistit, zda existují …viacAbstract:
The bachelor's thesis is focused on an elementary school aged student with mild intellectual disabilities - a comparison of education in inclusive schools and those established according to paragraph 16 of the Schools Act. The aim of the research is to compare the education of pupils with mild intellectual disabilities at a primary school established under paragraph 16 section 9 of the Schools Act …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Helena Havlisová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PISINGEROVÁ, Andrea. \textit{Žák mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením - komparace vzdělávání ve školách zřízených dle § 16 školského zákona a školách inkluzivních}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/2apqnn/.
Jak správně citovat práci
PISINGEROVÁ, Andrea. Žák mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením - komparace vzdělávání ve školách zřízených dle § 16 školského zákona a školách inkluzivních. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special education / Special education of preschool age - Kindergarten teaching
Práce na příbuzné téma
-
Problémové chování žáků na základní škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ v MŠ a ZŠ Tábor
Michaela Kačerová -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Předmatematická gramotnost v prostředí mateřské školy zřízené dle § 16 odstavce 9 zákona č. 561/2004 Sb.
Veronika BERANOVÁ -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základních škol ve třídách zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona v Karlovarském kraji
Radka Sosnovcová -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách dle § 16 odst. 9 školského zákona ve Středočeském kraji
Tereza Balejová -
Výuka anglického jazyka u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole zřizované podle ustanovení § 16 odst. 9 školského zákona číslo 561/2004 Sb.
Petra Faktorová -
Rozvoj komunikace u dětí s diagnózou vývojová dysfázie v rámci mateřských škol zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona
Hana Němcová -
Přechod žáků s ADHD z běžné ZŠ na ZŠ zřízenou podle §16 odst. 9 školského zákona
Jenifer SVITAVSKÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva