Adaptace literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let – Bc. Veronika Tinková
Bc. Veronika Tinková
Diplomová práce
Adaptace literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let
Adaptation of literary text for children with different mother tongue between 11 and 15 years
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na adaptaci literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá ranou adolescencí, žákem s odlišným mateřským jazykem a výukou češtiny jako cizího nebo druhého jazyka. Další kapitoly jsou zaměřeny na referenční jazykové úrovně a specifika literárního textu. V praktické …víceAbstract:
The master thesis focuses on adaptation of literary text for pupils with different mother tongue between 11 and 15 years old. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part considers an early adolescence, a pupil with different mother tongue and teaching czech as a second or foreign language. Next chapters are focused on referential language levels and specifics of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h9rkm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Radim Ošmera
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury se zaměřením na žáky s odlišným mateřským jazykem
Práce na příbuzné téma
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová