Výuková hra prepájajúca klasické ovládanie a blokové programovanie – Bc. Marek Ďurfina
Bc. Marek Ďurfina
Bachelor's thesis
Výuková hra prepájajúca klasické ovládanie a blokové programovanie
Educational game combining traditional control with block programming
Abstract:
The thesis focuses on the development of a game designed for teaching programming in the Unity game engine. Its goal is to design, implement, and test a 3D game that combines block programming directly in the game, as well as traditional control of the game character. The game includes six levels, each with different interactive objects and a unique puzzle, the solution of which requires combining …viacAbstract:
Táto práca sa venuje vývoju hry zameranej na výučbu programovania v hernom engine Unity. Jej cieľom je návrh, implementácia a otestovanie 3D hry, ktorá priamo v hre kombinuje blokové programovanie, ako aj tradičné ovládanie hernej postavy. Hra obsahuje šesť levelov, každý s rôznymi interaktívnymi predmetmi a jedinečnou hádankou, na ktorej vyriešenie je potrebné skombinovať oba spôsoby hrania. Práca …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wt7z4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2024
- Vedúci: RNDr. Tomáš Effenberger, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Programming and development / Programming and development
Práce na příbuzné téma
-
Platformer game with block-based programming control
David Dobrovolný -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Scalable Mobile Game Architecture: Design and Development
Volodymyr Pukha -
Development process of a successful indie game
Dennis Fischer -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec