Vzdělávání žáků s ADHD na 2. stupni základní školy – Mgr. Šárka Miklasová
Mgr. Šárka Miklasová
Master's thesis
Vzdělávání žáků s ADHD na 2. stupni základní školy
Education of students with ADHD at Secondary School
Abstract:
Tématem této diplomové práce jsou zvláštnosti v přístupu k žákům na 2. stupni základní školy, u kterých byl pedagogicko-psychologickou poradnou diagnostikován syndrom deficitu pozornosti s hyperaktivitou. V teoretické části sleduji vývoj jednotlivých pojmů a definic, které se vztahují k syndromu ADHD, zabývám se významem vzdělávání, podmínkami integrace, uvádím přehled výukových metod. V praktické …moreAbstract:
The topic of this diploma work are specialities in approach to pupils at 2nd degree at secondary school who were diagnosed ADHD syndrome by the pedagogical-psychological centre. The theoretical part follows the basic ideas and definitions which refer to ADHD syndrome, then I engage in sense of education, terms of integration and refer to view of teaching methods. The practical part tries to show how …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ol5z0/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Komunikativní kompetence dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Regina Kligerová -
Komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením
Edita Sýkorová -
Vliv biofeedbacku na komunikační kompetence žáka s ADHD
Veronika SOCHA KOLIBOVÁ -
Připravenost učitelů základních škol pro výuku žáků s ADHD
Jana Rotová -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal -
Intervence žáka s ADHD
Květa Valčuhová -
Úloha a míra intervence asistenta pedagoga při vzdělávání žáka s ADHD v běžné základní škole
Hana Poláčková -
Komunikační schopnosti u předškolních dětí s ADHD
Veronika Dolívková