Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo – Jana ZEMÁNKOVÁ
Jana ZEMÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Creative Strategy in the Czech TV Beer Commercial
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat jednotlivé pilíře kreativní strategie. Analýze budou podrobeny reklamní spoty českých značek piv. Obsahem práce je podrobné zpracování teore-tické základny, zvolení hodnotících kritérií a nový pohled na věc pomocí kvalitativního marke-tingového výzkumu Focus Group.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the various elements of creative strategy. Analysis will be focused on commercials of Czech beer brands. The thesis base is detailed description of theoretical basis, selection of evaluation criteria and a new perspective through qualitative marketing research Focus Group.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMÁNKOVÁ, Jana. Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
Thu Trang Dinhová -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ