Jana ZEMÁNKOVÁ

Bakalářská práce

Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo

Creative Strategy in the Czech TV Beer Commercial
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat jednotlivé pilíře kreativní strategie. Analýze budou podrobeny reklamní spoty českých značek piv. Obsahem práce je podrobné zpracování teore-tické základny, zvolení hodnotících kritérií a nový pohled na věc pomocí kvalitativního marke-tingového výzkumu Focus Group.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the various elements of creative strategy. Analysis will be focused on commercials of Czech beer brands. The thesis base is detailed description of theoretical basis, selection of evaluation criteria and a new perspective through qualitative marketing research Focus Group.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZEMÁNKOVÁ, Jana. Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe