Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo – Jana ZEMÁNKOVÁ
Jana ZEMÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Creative Strategy in the Czech TV Beer Commercial
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat jednotlivé pilíře kreativní strategie. Analýze budou podrobeny reklamní spoty českých značek piv. Obsahem práce je podrobné zpracování teore-tické základny, zvolení hodnotících kritérií a nový pohled na věc pomocí kvalitativního marke-tingového výzkumu Focus Group.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the various elements of creative strategy. Analysis will be focused on commercials of Czech beer brands. The thesis base is detailed description of theoretical basis, selection of evaluation criteria and a new perspective through qualitative marketing research Focus Group.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEMÁNKOVÁ, Jana. Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
Thu Trang Dinhová -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ