Ekonomická diplomacia Českej republiky a Španielska - rola agentúr na podporu exportu – Monika Chovancová
Monika Chovancová
Master's thesis
Ekonomická diplomacia Českej republiky a Španielska - rola agentúr na podporu exportu
Ekonomická diplomacie Španělska a České republiky - role agentur na podporu exportu
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá ekonomickou diplomacií, kterou je možné v kontextu současných trendů v oblasti globalizace považovat za jednu z klíčových součástí realizace zahraniční politiky. Cílem práce je na základě teoretických poznatků o ekonomické diplomacii analyzovat efektivitu české a španělské agentury pro podporu exportu, agentury Czech Trade a ICEX. Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol …viacAbstract:
This Master’s thesis deals with economic diplomacy, which may be seen in context of present globalization trends as one of the key components of foreign policy implementation. The aim of the thesis is to analyse the effectiveness of the Czech and Spanish export promotion agencies, CzechTrade and ICEX, based on theoretical knowledge of economic diplomacy. The thesis consists of four chapters. The first …viacAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá ekonomickou diplomaciou, ktorú možno v kontexte súčasných globalizačných trendov považovať za jednu z kľúčových súčastí realizácie zahraničnej politiky. Cieľom práce je na základe teoretických poznatkov o ekonomickej diplomacii analyzovať efektivitu českej a španielskej agentúry na podporu exportu, agentúry CzechTrade a ICEX. Diplomová práca pozostáva zo štyroch kapitol …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79213
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedúci: Jana Peterková
- Oponent: Zuzana Trávníčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79213
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace státní Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest
Radek Šoltys -
Zhodnocení podpor konkurenceschopnosti podnikání prostřednictvím agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest
Jana Žočková -
Informační systém pro podporu komunikace s klienty pro malé podniky
Tomáš Balogh -
Úloha agentury CzechTrade při vstupu českých subjektů na polský trh
Tomáš Adamec -
Analýza aktivit agentury Czech Trade na exportně významných trzích - historický vývoj ekonomické diplomacie České republiky
Dominik Proch -
Strategie agentury CzechTrade na území Ruské federace
Iva Pivoňková -
Vstup české firmy na zahraniční trh ve spolupráci s agenturou CzechTrade
Iveta Tollingerová -
CETA a její vliv na česko-kanadské obchodní vztahy
Stella-Lea LUDKOVÁ