Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu? – Šarlota DAŇHELOVÁ
Šarlota DAŇHELOVÁ
Bakalářská práce
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Permanent Campaign as an Effective Tool of Political Marketing?
Anotace:
Tato bakalářská práce Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu? se zabývá konceptem permanentní kampaně jakožto prostředku politického marketingu. V teoretické části práce je popisována problematika permanentní kampaně a samotná charakteristika pojmu, následně její definování na základě některých autorů zabývajících se zmíněnou problematikou. Je představen teoretický rámec pojetí …víceAbstract:
This bachelor thesis Permanent campaign as an effective tool of political marketing? deals with the concept of a permanent campaign as a means of political marketing. The theoretical part of the thesis describes the issue of permanent campaign and the characteristics of the term, followed by its definition on the basis of some authors dealing with the issue. The theoretical framework of the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAŇHELOVÁ, Šarlota. Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Politický marketing mimo volební období
Jiří Štěpán -
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Marketing a volební úspěch
Michal Král -
Volby a volební marketing
Lukáš Horňák -
Permanentní kampaň jako efektivní nástroj politického marketingu?
Martin Ivánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva