Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu? – Šarlota DAŇHELOVÁ
Šarlota DAŇHELOVÁ
Bachelor's thesis
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Permanent Campaign as an Effective Tool of Political Marketing?
Abstract:
Tato bakalářská práce Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu? se zabývá konceptem permanentní kampaně jakožto prostředku politického marketingu. V teoretické části práce je popisována problematika permanentní kampaně a samotná charakteristika pojmu, následně její definování na základě některých autorů zabývajících se zmíněnou problematikou. Je představen teoretický rámec pojetí …moreAbstract:
This bachelor thesis Permanent campaign as an effective tool of political marketing? deals with the concept of a permanent campaign as a means of political marketing. The theoretical part of the thesis describes the issue of permanent campaign and the characteristics of the term, followed by its definition on the basis of some authors dealing with the issue. The theoretical framework of the concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DAŇHELOVÁ, Šarlota. Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Politics / Politics and European Studies
Theses on a related topic
-
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Politický marketing mimo volební období
Jiří Štěpán -
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Marketing a volební úspěch
Michal Král -
Volby a volební marketing
Lukáš Horňák -
Permanentní kampaň jako efektivní nástroj politického marketingu?
Martin Ivánek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights