Libor Stuchlík
Bachelor's thesis
Vizuální identita módní značky
Visual Identity of Fashion Brand
Abstract:
V této bakalářské práci se snažím analyzovat proces tvorby vizuální identity módní značky a představit kreativní dialog mezi grafickým a módním designérem. V první kapitole vymezuji základní pojmy a významné historické pojítka moderního oděvního průmyslu. Zameřil jsem se na historii a vizuální komunikaci světových oděvních značek a také módních magazínů. Další část je věnována sociálním a technologickým …moreAbstract:
In this bachelor thesis I´m trying to analyse the process of creating of visual identity of fashion brand and introduce creative dialogue between graphic and fashion designers. First, the bachelor theoretical thesis defines a primary terminology and important historical connections of the modern fashion industry. I am focusing on well-known fashion brands and fashion magazines. Special attention is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stuchlík, Libor. Vizuální identita módní značky. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Theses on a related topic
-
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Edward Kelnar -
Vizuální komunikace uměleckých festivalů a kulturních akcí
Karolína Kostková -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Vizuální komunikace v pohřebnictví
Silvie Jakubková -
Vizuální identita fiktivní firmy
Barbora Kunzová