Konkurenceschopnost druhotného umístění vybraných firem na moderním trhu – Tomáš Kadaník
Tomáš Kadaník
Diplomová práce
Konkurenceschopnost druhotného umístění vybraných firem na moderním trhu
Competitiveness of displays of particular suppliers on modern retail market.
Anotace:
Účelem této práce bylo posoudit a rozhodnout, která ze společností Procter and Gamble a Henkel využívá lépe nástroj druhotného vystavení. Je zřejmé, že aby tyto společnosti zůstaly globálními hráči na trhu drogerie a kosmetiky, musí efektivně využívat všechny marketingové nástroje a co nejvíce komunikovat s potenciálními zákazníky. V práci je představen maloobchod jako takový a maloobchodní síť, marketingové …víceAbstract:
The purpose of this thesis was to evaluate and decide which company of Procter and Gamble and Henkel uses in-store displays and communication better. In order to stay competitive global players, these two companies need to effectively use all the marketing tools possible and communicate with their customers through display on daily basis. The retail term, marketing tools and it's effectivity are introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71835
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71835
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sociální klima a řízení lidských zdrojů ve společnosti Volkswagen a Procter & Gamble
Jitka Čadková -
Diversity and Inclusion: The case study of Procter&Gamble
Markéta Kývalová -
The Effects of Leadership Styles on Employee Motivation in Procter & Gamble
Ryan Gregory Jones -
Financial analysis of The Procter & Gamble Company
Daria Kalugina -
Sociální klima a podniková kultura ve společnosti Procter & Gamble
Jitka Čadková