Tomáš Kadaník

Master's thesis

Konkurenceschopnost druhotného umístění vybraných firem na moderním trhu

Competitiveness of displays of particular suppliers on modern retail market.
Abstract:
Účelem této práce bylo posoudit a rozhodnout, která ze společností Procter and Gamble a Henkel využívá lépe nástroj druhotného vystavení. Je zřejmé, že aby tyto společnosti zůstaly globálními hráči na trhu drogerie a kosmetiky, musí efektivně využívat všechny marketingové nástroje a co nejvíce komunikovat s potenciálními zákazníky. V práci je představen maloobchod jako takový a maloobchodní síť, marketingové …more
Abstract:
The purpose of this thesis was to evaluate and decide which company of Procter and Gamble and Henkel uses in-store displays and communication better. In order to stay competitive global players, these two companies need to effectively use all the marketing tools possible and communicate with their customers through display on daily basis. The retail term, marketing tools and it's effectivity are introduced …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 1. 2018
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71835

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod