Tomáš Kadaník

Master's thesis

Konkurenceschopnost druhotného umístění vybraných firem na moderním trhu

Competitiveness of displays of particular suppliers on modern retail market.
Anotácia:
Účelem této práce bylo posoudit a rozhodnout, která ze společností Procter and Gamble a Henkel využívá lépe nástroj druhotného vystavení. Je zřejmé, že aby tyto společnosti zůstaly globálními hráči na trhu drogerie a kosmetiky, musí efektivně využívat všechny marketingové nástroje a co nejvíce komunikovat s potenciálními zákazníky. V práci je představen maloobchod jako takový a maloobchodní síť, marketingové …viac
Abstract:
The purpose of this thesis was to evaluate and decide which company of Procter and Gamble and Henkel uses in-store displays and communication better. In order to stay competitive global players, these two companies need to effectively use all the marketing tools possible and communicate with their customers through display on daily basis. The retail term, marketing tools and it's effectivity are introduced …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
  • Vedúci: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71835

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod