Product development: Case study of DogNTag system for lost animals – Michal Kopáč
Michal Kopáč
Diplomová práce
Product development: Case study of DogNTag system for lost animals
Abstract:
Relevant theory was studied in order to provide basis for analysis of the product from various perspectives. Desk research related to lost dog recovery methods was conducted and statistics related to dog ownership were presented. In particular, theory of product development, project management, marketing strategy development and business plan writing was studied. Technology related to analysed product …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Relationship between macroeconomic indicators and business development
Nurmambet Kerimbekov -
Utilising IoT data for new generation product development
Adéla Šupolík -
Typologie zákazníků na trhu psích granulí
Tereza Janýšková
Název
Vložil
Vloženo
Práva