Postoje studentů VŠ k využívání virtuální reality ve vzdělávání – Bc. Vojtěch Štefka
Bc. Vojtěch Štefka
Bakalářská práce
Postoje studentů VŠ k využívání virtuální reality ve vzdělávání
Attitudes of university students towards the use of virtual reality in education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem postojů studentů vysokých škol k virtuální realitě ve vzdělávání. Cílem práce je zjistit jaké mají studenti vysokých škol postoje k virtuální realitě. Práce je rozdělená na dvě části, na teoretickou a empirickou. Teoretická část se věnuje představení virtuální reality, a to její definici, dostupné zařízení, využití ve vzdělávání a její přínosy a limity do výuky. Empirická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of university students' attitudes towards virtual reality in education. The aim of the thesis is to find out what attitudes college students have towards virtual reality. The thesis is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part is devoted to the introduction of virtual reality, namely its definition, the available equipment, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ju1wg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Nicol Dostálová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Stress exposure and self-regulation in Virtual Reality
Bojan Kerouš -
Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR
Marek Javorka -
Reality show: mediatizace, marketizace a celebritizace
Tereza Spilková -
Application of augmented reality (AR) in logistics processes
Akhil Asokan Nair -
Využití virtuální reality ve výuce anatomie v bakalářských oborech
Zuzana HEJČLOVÁ -
Využití rozšířené reality pro výukové prostředí
Martin Probst -
Experiential learning online: A comparative case study of Intensive Language and Methodology course at the Faculty of Education, Masaryk University
Ewa Otwinowska