Bc. Marek Javorka

Diplomová práce

Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR

Application of augmented reality in tourism destination marketing
Abstract:
This diploma theses deals with the applicability of augmented reality technologies in the marketing of a tourism destination. The goal of the theses is to suggest options of augmented reality applicability in a tourism destination. The theses is divided into several parts. The literary research, which is based on the keywords, is processed in the first chapter. Writing methodology and research questions …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou využiteľnosti technológie rozšírenej reality v marketingu destinácie cestovného ruchu. Cieľom práce je navrhnúť možnosti aplikácie rozšírenej reality v destináciách cestovného ruchu. Práca je rozdelená do viacerých kapitol. V prvej kapitole je spracovaná literárna rešerš, ktorá vychádza z kľúčových slov. V druhej kapitole práce je vysvetlená metodika písania …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Petra Chaloupková Košlíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.